Kasutustingimused

Adamo Trade OÜ e-poe voodike.ee kasutus- ja müügitingimused (edaspidi tingimused)
kasutustingimused

Tingimuste kehtivus

  • Tingimused kehtivad voodike.ee e-poest ostja (edaspidi Klient) ja ettevõtja Adamo Trade OÜ e-poe voodike.ee (edaspidi e-pood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
  • Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
  • E-pood jätab endale õiguse teha tingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel https://voodike.ee/kasutustingimused/

 

Hinnad

  • Kõik e-poes nähtavad hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
  • E-pood on käibemaksukohuslane, KMKR: EE102078817.
  • E-poel on õigus igal ajal muuta e-poes kuvatavaid hindu.
  • Kui e-poes on muudetud hinda peale Kliendi poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, tarnitakse Kliendile vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
  • Voodike.ee e-pood pakub tasuta transporti maja ette üle Eesti. Tallinnas ja Harjumaal pakub e-pood lisatasu eest toodete tuppa toomist ja vana madratsi äravedu. Teenused on võimalik valida tellimuse eest maksmisel kassas, võimalus tekib vahetult enne maksmist kui eelnevalt on sisestatud Harjumaa postikood.
  • Maksevaluuta on EUR.

 

Tellimuse vormistamine

  • Lisada soovitud tooted ostukorvi.
  • Tellimuse vormistamiseks vajutada kõigepealt ostukorvis lingile „Maksmaˮ.
  • Kassa lehel täita nõutud andmeväljad ja seejärel võimalik tellimuse eest tasuda mugavalt pangalingi kaudu (Swedbank, SEB, LHV, Luminor jt) või teiste makselahenduste abil euromaksena. Tallinnas ja Harjumaal on võimalik valida lisatasu eest toote tuppa toomine ja vana madratsi äravedu, valik tekib kui eelnevalt on sisestatud Harjumaa postikood. Andmed euromakse sooritamiseks koos kõigi kehtivate riiklike maksudega ja lisanduvate tasudega leiate pärast tellimuse kinnitamist ekraanile kuvatud arvelt.
  • E-poes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel E−R 8.00−17.00. Kui esitate tellimuse reedel pärast kella 15, vormistatakse tellimus järgneval tööpäeval (üldjuhul esmaspäev).

 

Tellimuste eest tasumine

Toodete eest saab tasuda:

  • Swedbank, SEB, LHV, Luminor ja teiste pankade pangalingi vahendusel
  • Krediitkaardiga
  • Tavalise pangaülekandega
  • Paypal vahendusel
  • Esto AS järelmaksuga (Esto järelmaks). Üldtingimustega palume tutvuda siin.
  • Holm Bank AS järelmaksuga (Liisi järelmaks). Üldtingimustega palume tutvuda siin.

Kliendi tellimus tühistatakse juhul, kui Klient ei ole tasunud ettemaksu. Müügiarve saadetakse Kliendile e-postiga peale arve täies ulatuses tasumist.

 

Kauba kohaletoimetamine

  • E-pood toimetab kauba Kliendile kohale kasutades kullerteenuseid.
  • Kauba kohaletoimetamine toimub reeglina tööpäevadel E-R kell 8:00-17:00. Klient peab valitud tarnepäeval olema tellimuses määratud aadressil, et kaup transporditeenuse osutajalt vastu võtta. Tarne toimub kliendi hoone välisuksele nii lähedale kui võimalik, see tähendab tarne maja etteToote transport autost kliendi siseruumi on kliendi organiseerida ja vastutada.
  • Tallinnas ja Harjumaal pakub e-pood lisatasu eest toodete tuppa toomist ja vana madratsi äravedu. Teenused on võimalik valida tellimuse eest maksmisel kassas, võimalus tekib vahetult enne maksmist kui on eelnevalt sisestatud Harjumaa postikood.
  • Autojuht helistab enne (või muul kokkulepitud ajal) kauba kohaletoimetamist Kliendile.
  • Kauba kätte saades tuleb see Kliendil koheselt üle kontrollida. Defektse või praaktoote puhul tuleb saata pildid tootest, et välja selgitada, kas tegu on transpordil tekkinud defektiga või praaktootega.
  • Kaup on pakendis ja pakend võib olla määrdunud – kauba käsitlemisel sellega kindlasti arvestada.
  • Sõltuvalt kaubast võib tarneaeg olla vahemikus 1-45 päeva.
  • Voodike.ee e-pood pakub tasuta transporti maja ette, mille puhul maksab tarne 0 (null) EUR, mis on nähtav kliendile maksmisel kassas.

 

Kauba tagastamine ja pretensioonid

  • Kõigile e-poest ostetud kaupadele kehtib eraisikutele 14-päevane tagastusõigus.
  • 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes, sh tagastatud toode peab olema puudusteta, komplektne, avamata originaalpakendis.
  • Tagastamise soovist tuleb Kliendil teada anda e-posti aadressile tellimus@voodike.ee tehtud avalduses, aga mitte hiljem kui 14-päeva jooksul peale kauba kättesaamist. Tagastuse vormi saab alla laadida ja printida siit.
  • Kui Klient on sõnaselgelt valinud e-poe pakutud kõige odavamast tavapärasest kauba kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea e-pood Kliendile tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
  • Klient kohustub tasuma tagastatud kauba tagastuskulud. 
  • Raha kantakse Kliendile tagasi samale arvelduskontole millelt jõudis laekumine e-poodi.
  • Kliendile tagastatakse raha kui e-pood on tagastatava kauba kätte saanud või Klient on esitanud tõendi, et kaup on tagasi saadetud.
  • Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on e-poel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
  • Kui Klient kasutab tagastamisõigust 14-päeva jooksul, kuid on kasutanud kaupa kauem, kui see on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, vastutab Klient kauba väärtuse vähenemise eest.
  • E-pood vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest kliendile. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest kliendile eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul e-poe poole, saates e-kirja aadressile info@voodike.ee. E-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Kliendile. Kui ostetud kaubal on puudused, mille eest e-pood vastutab, parandab või asendab e-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab e-pood Kliendile kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. E-pood vastab Kliendi esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
  • Kui Klient ja e-pood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja e-pood vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Klient võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

 

Ilusaid unenägusid!

Voodike.ee meeskond